Combustie

14:15


Hai să vorbim despre gaz şi flamă,
Despre uşa desprinsă din balama.
Despre dispreţ şi repulsie,
Despre impulsuri şi convulsie.

Cu al tău păr brun şi mici pistrui,
Apatici ruginiţi-s ai tăi ochi căprui.
Spasmatice şi tulburate-mi sunt
Sentimentele ce m-apasă crunt.

Iubeşti atât de mult haosul şi pe mine,
Autodistrugerea ta e deja o certitudine.
Cauţi mereu un diluant pentru idolatrizare,
Când tu cerşeşti o sonata de cicatricizare.

Hai să vorbim despre gaz şi flamă,
Despre scântei ce silenţios aclamă.
Despre impacturi gravate adânc,
Despre un pal colorat breanc.

Placid îţi era zâmbetul tău prăfuit,
Înainte să îţi cautizezi inima. Chinuit
Acum arde în tine o pădure carbonizată
Unde o căsuţă lângă lac, stă abandonată.

Te ascunzi între văpăi şi stele mistuitoare,
Dogoritoare-s ale tale balade chinuitoare.
Tot la ce speri tu de fapt e să te îneci greoi
Alături de cei ce-ţi şoptesc, într-un convoi.



Hai să vorbim despre gaz şi flamă,
Despre chibrituri şi o aortogramă.
Despre petrol şi o brichetă de metal,
Despre flăcări impetuase ce ard letal.

Adânceşte-te în beznă cu tot cu demoni,
Trage cât mai repede aceşti obloni,
Căci focul, draga mea, face noaptea
Mai vie şi colorată decât realitatea.


Lasă-mă să te scot printre aburi şi cenuşă,
Lasă-mă să te ridic pe sus şi s-arunc catuşa,
Lasă-mă să te scufund în ape reci şi absente,
Lasă-mă să te duc în ale mele adâncimi vacante.

Hai să vorbim despre gaz şi flamă.
Hai să vorbim despre atunci şi acum.

Deşi nu îţi voi spune că alt tau corp firav
Dezintegrat şi zdrenţuit  ca de bolnav,
Va fi demult apus în valuri spumegătoare,
Iar în lumea toată, bezna va domni ucigătoare.

Hai să vorbim despre gaz şi flamă,
Hai să vorbim despre început şi sfârşit.



You Might Also Like

0 comentarii

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images